D.U.K

Apsipirkimas ir Produktai

Ar LIVITTÉ prekės aukštos kokybės?

Be abejo, visi produktai yra pagaminti pagal aukštus kokybės standartus. Mes turime savo GGP ir RVASVT reikalavimus atitinkančią laboratoriją ir vadovaujamės griežtomis gamybos bei kokybės užtikrinimo procedūromis.

Nuo tinkamų žaliavų pasirinkimo iki tikslaus vidutinės tabletės svorio – tokie kokybės patikrinimo žingsniai leidžia mūsų klientams siūlyti tik aukštos kokybės produktus.

Mes naudojame modernias technologijas, Raman ir FTIR spektrometriją, MS, HPLC bei NMR, kad patikrintume kiekvieną seriją gautų žaliavų prieš pradedant gamybą. Šie tyrimai atliekami mokslininkų nepriklausomoje laboratorijoje tam, kad būtų užtikrinamas rezultatų tikslumas.

Kokius produktus tiekiate?

Mes gaminame vitaminų, mineralų bei žolelių maisto papildus. Jie skirti papildyti mitybą ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Mūsų asortimentas dažnai keičiasi priklausomai nuo klientų poreikių, sezono ir rinkos pasiūlos. Visas dabartines prekes galite rasti mūsų ‘produktų’ skiltyje.

Jei turite idėjų ar pasiūlymų, kaip galėtume praplėsti mūsų prekių pasiūlą, prašome susisiekti. Mielu noru išklausysime Jūsų nuomonę.

Ar man tikrai reikia maisto papildų?

Maisto papildai gali būti ganėtinai brangūs, tačiau kai kuriems žmonėms šie vitaminai, mineralai bei žolelės atneša didelę naudą sveikatai bei savijautai. Jei turite kokį nors sveikatos sutrikimą ar poreikį, Jūsų daktaras gali rekomenduoti vartoti maisto papildus kartu su subalansuota mityba. Taip pat, yra tam tikros rizikos grupės, kurios statistiškai turi didesnę tikimybę turėti deficitą. Tai gali pasireikšti nepageidaujamais pokyčiais sveikatai ir savijautai.

Ar maisto papildai turi šalutinių poveikių?

Kaip žinoti, ar iš viso man reikia maisto papildų? Geriausia būtų pasitarti su Jūsų daktaru prieš vartojant papildus. O jei jau geriate juos, verta pasiteirauti, ar gera idėja yra tęsti vartojimą. Taip pat, kai kurie maisto papildai gali sąveikauti su vaistais, tai gali sudaryti nepageidaujamų šalutinių poveikių.

Siuntimo informacija

Ar siunčiate į užsienį?

Aišku, kad siunčiame! Siunčiame praktiškai į visas užsienio valstybes, o tikslią siuntimo kainą galite sužinoti krepšelio puslapyje.

Turėkite omenyje, kad siuntos į užsienį gali keliauti nuo 5 iki 21 darbo dienos. Šis laikas priklauso nuo pasirinkto siuntimo būdo bei keliaujamo atstumo.

Taip pat, pasidomėkite, kokie yra maisto papildų įstatymai šalyje, į kurią siunčiate. Kartais gali tekti sumokėti importo mokesčius arba pateikti papildomus dokumentus.

Kokie yra siuntimo būdai?

Paprastai siunčiame Lietuvos paštu – tai greitas ir nemokamas siuntimo būdas. Jei norite užsakymą atsiimti greičiau, galite pasirinkti siuntimą paštomatu. Tokiu būdu, siuntos įprastai gavėją pasiekia per 1 darbo dieną.

Kiek laiko užtrunka siuntimas?

Siuntimas Lietuvos paštu gali užtrukti 2 – 4 darbo dienas.

Paštomatų paslauga, siuntos įprastai gavėją pasiekia per 1 darbo dieną.

Jei siuntos siunčiamos į užsienį, tai tikėtina, kad kitas Europos valstybes jos pasieks per 4 – 7 darbo dienas.

Tai tik preliminarūs pristatymo terminai, kadangi yra daug faktorių lemiančių pristatymo trukmę.

Ką daryti, jei gavau ne tą arba sugadintą siuntą?

Visų pirma, yra tikrai maža tikimybė, kad supainiosime užsakymus arba siunta atvyks sugadinta, tačiau tokie atvejai dėl žmogiškų klaidų retkarčiais pasitaiko. Jei taip įvyks, išspręsime šią problemą ir savo užsakymą neabejotinai gausite. Atsitikus tokiam atvejui, reikėtų imtis šių veiksmų:

  1. Jei matote fizinę žalą, kai atsiimate siuntą – jūs turite teisę jos atsisakyti. Tada siunta bus grąžinta mums ir mes Jums užsakymą išsiųsime antrąsyk. Prieš atsisakant siuntos, padarykite keletą nuotraukų įrodymams.
  2. Jei pastebėjote žalą po to, kai atsiėmėte siuntą – padarykite keletą nuotraukų demonstruojančių žalą, neatidarant pakuotės.
  3. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per 7 dienas nuo užsakymo gavimo.

Apmokėjimo informacija

Ar pirkti per LIVITTÉ saugu?

LIVITTÉ yra tiekiamas per itin saugų HTTPS protokolą, o mūsų apmokėjimo partneriai yra PCI Level 1 apmokėjimų priemimo specialistai. Tai garantuoja, kad visa komunikacija yra užšifruojama ir pašaliniams nematoma.

SSL technologija naudoja pažangius kriptografijos algoritmus, sukurtus tam, kad neleistų tretiems asmenims prieiti prie Jūsų banko kortelės informacijos ar asmeninių duomenų. Daugiau informacijos apie tai, kaip mes elgiamės su Jūsų duomenimis galite rasti mūsų privatumo politikoje.

Ar galite pasiūlyti nuolaidą?

Žinoma! Visada galite pakviesti draugą, kolegą ar giminaitį ir gauti 30% nuolaidą Jūsų apsipirkimui. Taip pat, rekomenduojame užsiprenumeruoti mūsų naujienlaikraštį – iš karto gausite naujienas apie vykstančias akcijas, nuolaidas, naujus produktus ar konkursus.

Jei Jus domina užsakyti didelį kiekį ar būti LIVITTÉ atstovu, prašome susisiekti su mumis. Mums tikrai pavyks pasiūlyti ypatingą kainą!

Kaip suvesti nuolaidos kodą?

Jei turite galiojantį nuolaidos kodą, tuomet jį suvesti galėsite krepšelio apačioje esančioje sekcijoje arba atsiskaitymo puslapio viršuje.

Jei Jūsų kuponas buvo atmestas, patikrinkite rašybą. Jei ji taisyklinga, tada gali būti, kad kuponas negalioja arba jo terminas pasibaigęs.

Kaip galima apmokėti užsakymą?

Stengiamės, kad apsipirkimas būtų kuo paprastesnis. Todėl pasirinkome du apmokėjimo būdus, kurie priimtini daugeliui pirkėjų ir neužtrunka ilgai. Šiuo metu mūsų parduotuvėje galite atsiskaityti banko kortele arba PayPal paskyra.

Jei norėtumėte atsiskaityti kokiu nors kitu būdu, susisiekite su mumis. Stengsimės priimti apmokėjimus ir kitais būdais.

Užsakymai ir Grąžinimai

Ar galiu grąžinti prekes?

Mes siūlome 30-ies dienų pinigų grąžinimo garantiją. Svarbu, kad siuntos būtų neatidarytos, nepažeistos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Turėkite omenyje, kad grąžinimo siuntimo mokesčius turi apmokėti pirkėjas.

Jei turite kokių nors klausimų susijusių su Jūsų užsakymu, susisiekite su mumis, kad galėtume padėti surasti sprendimo būdą.

Kaip man atlikti užsakymą?

Pirkti mūsų internetinėje parduotuvėje iš tiesų paprasta! Pasirinkite Jus dominančias prekes bei jų kiekius ir įsidėkite į krepšelį. Tada užpildykite pirkimo anketą, pasirinkite siuntimo būdą ir apmokėkite užsakymą.

Stengiamės, kad parduotuvė būtų pritaikyta patogiam klientų naudojimui, tad ieškoti bei suvesti informaciją bus lengva ir tikrai neužtruks daug laiko.

Net nebūtina prisiregistruoti, kad atliktumėte užsakymą!

Kaip sekti mano užsakymą?

Kai tik atliksite užsakymą, gausite patvirtinimo kopiją elektroniniu paštu. Dar vienas laiškas bus išsiųstas, kai Jūsų užsakymas bus perduotas kurjeriui. Statusą taip pat galite pasitikrinti prisijungus prie Jūsų paskyros elektroninėje parduotuvėje.

Jei Jūsų pasirinktas siuntimo būdas turės sekimo kodą, tuomet lengvai galėsite stebėti siuntos kelionę naudojantis nuoroda atsiųsta išsiuntimo elektroniniame laiške.

Ką daryti, jei noriu atšaukti arba pakeisti užsakymą?

Jei pastebėjote, kad užsakyme yra klaida arba norėtumėte ką nors pakeisti, prašome susisiekti su mumis. Yra didelė tikimybė, kad mums pavyks užsakymą pakoreguoti prieš išsiunčiant.

Deja, užsakymo pakeisti arba atšaukti nepavyks, jei jis jau buvo perduotas kurjeriui.