Siuntimas ir grąžinimai

Siuntimas

Siuntimo kaina

Pristatymo išlaidos apskaičiuojamos užsakymo metu pagal prekių svorį, matmenis ir paskirties vietą. Mokėjimas už pristatymą bus surenkamas kartu su pirkiniu. Ši kaina bus galutinė pristatymo klientui kaina.

Pristatymo laikas

  1. Siunčiant Lietuvoje
    Įprastai siuntos Lietuvoje ateina per 3-5 darbo dienas(Lietuvos paštu) arba per 1-2 darbo dienas(Kurjeriu arba paštomatu).
  2. Siunčiant į užsienį
    Siuntimo laikas į užsienį priklauso nuo daug faktorių, tačiau siuntos įprastai ES valstybes pasiekia per 4-7 darbo dienas, o kitas valstybes per 7-14 darbo dienų.

Iššsiuntimo laikas

Užsakymai paprastai išsiunčiami per 1 darbo dieną nuo užsakymo sumokėjimo. Mūsų sandėlis dirba pirmadienį – penktadienį įprastomis darbo valandomis, išskyrus valstybines šventes, kuriomis sandėlis bus uždarytas. Tokiais atvejais imamės priemonių užtikrinti, kad siuntimo vėlavimai būtų kuo mažesni. Visada artimiausią išsiuntimą galite rasti mūsų svetainėje.

Pristatymo adreso keitimas

Jei norėsite pakeisti užsakymo pristatymo adresą, mes jį galėsime pakeisti iki užsakymo išsiuntimo. Po to kai jis bus išsiųstas, pakeisti adreso nebegalėsime.

Pristatymas į pašto dėžutes

LIVITTÉ pristatys į pašto dėžutes naudodamas tik įprasto pašto paslaugas. Mes negalime pasiūlyti kurjerių paslaugų pristatant į pašto dėžutes.

Prekės nėra sandėlyje

Jei kokios nors prekės nėra sandėlyje, lauksime, kol prekė bus prieinama, prieš išsiunčiant jūsų visą užsakymą. Esami užsakymo elementai bus rezervuoti, kol lauksime kitos prekės.

Viršytas pristatymo laikas

Jei pristatymo laikas viršijo numatytą limitą, susisiekite su mumis, kad galėtume pasidomėti situacija.

Grąžinsime pinigus arba išsiųsime užsakymą pakartotinai, kai tik kurjeris atliks tyrimą ir nuspręs, kad siuntinys prarastas.

Siuntos sekimo pranešimai

Jei jūsų pasirinktas pristatymo būdas turi sekimo kodą, išsiuntus užsakymą gausite stebėjimo nuorodą, iš kurios galėsite sekti siuntos eigą, remdamiesi naujausiais pristatymo teikėjo pateiktais atnaujinimais.

Tranzito metu pažeistos siuntos

Jei pastebite, kad siuntinys buvo sugadintas siuntimo metu, jei įmanoma, atsisakykite siuntinio iš kurjerio ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Jei siuntinys buvo pristatytas jums nedalyvaujant, susisiekite su klientų aptarnavimu ir atlikite kitus nurodytus žingsnius. Taip pat, prašome padaryti keletą nuotraukų, kad matytūsi žala.

Grąžinsime pinigus arba pakeisime prekes, kai tik kurjeris baigs tyrimą dėl pretenzijos.

Importo muitai ir mokesčiai

Importo muitai ir mokesčiai už tarptautines siuntas gali būti priskaičiuoti siuntai atvykus į paskirties šalį. Šie mokesčiai skiriasi priklausomai nuo šalies, todėl LIVITTÉ ragina jus pasidomėti apie šias galimas išlaidas prieš pateikiant užsakymą pas mus.

Atsisakius mokėti mokesčius ir muitus siuntai atvykus į paskirties šalį, prekės bus grąžintos pas LIVITTÉ kliento sąskaita, o klientui bus grąžinta sumą už sumokėtas prekes, atėmus grąžinimo atgal išlaidas. Pirminės siuntimo išlaidos taip pat nebus grąžintos.

Atšaukimai

Jei apsigalvojote dar negavę užsakymo, mes galime priimti atšaukimus bet kuriuo metu prieš išsiunčiant užsakymą. Jei užsakymas jau buvo išsiųstas, pasinaudokite mūsų grąžinimo politika.

Draudimas

Tik siuntiniai su sekimo kodais yra apdrausti dėl nuostolių ir sugadinimo iki tam tikros kurjerio nurodytos vertės.

 

Grąžinimai ir pakeitimai

Mūsų grąžinimo politika galioja 30 dienų. Jei nuo jūsų pirkimo praėjo daugiau nei 30 dienų, deja, mes negalime jums pasiūlyti grąžinimo ar keitimo.

Norint grąžinti prekes, jūsų prekė turi būti nenaudota ir tokios pat būklės, kokią gavote. Ji taip pat turi būti originalioje pakuotėje.

Norėdami priimti grąžinimą, mes reikalaujame kvito ar pirkimo įrodymo.

Tam tikrais atvejais gali būti skiriamos tik dalinės grąžinamosios išmokos: (jei taikoma)

  • Bet kuri prekė, kuri nėra originalios būklės, sugadinta arba trūksta dalių dėl priežasčių, kurios nėra mūsų klaidos priežastis.
  • Bet kuri prekė, grąžinama daugiau kaip 30 dienų po pristatymo.
  • Pirkimo metu buvo pasirinktas nemokamas pristatymo būdas.

Kai jūsų grąžintas užsakymas bus gautas ir apžiūrėtas, atsiųsime jums el. laišką, kuriame pranešime, kad gavome jūsų grąžintą prekę. Mes taip pat informuosime jus apie jūsų grąžinimo patvirtinimą ar atmetimą.
Jei grąžinimas bus patvirtintas, pinigai už prekes bus grąžinti apmokėjimo metu naudotu būdu.

Grąžinimai ir pakeitimai

Jei dar negavote grąžinamosios išmokos, pirmiausia dar kartą patikrinkite savo banką ar kitą mokėjimo sąskaitą.
Tada susisiekite su mokėjimo ar kredito kortelių įmone. Gali praeiti šiek tiek laiko, kol jūsų grąžinimas bus oficialiai apdorotas.
Kitas žingsnis būtų susisiekti su savo banku. Grąžinimai neretai užima šiek tiek laiko, kol būna visiškai apdoroti.
Jei visa tai padarėte ir vis dar negavote grąžinamosios išmokos, susisiekite su mumis.

Grąžinama suma bus ta, už kurią įsigijote prekes.

Prekes keičiame, jei jos yra netinkamos naudojimui arba pažeistos. Jei jums reikia pakeisti ją į tą pačią prekę, atsiųskite mums laišką.

Dovanos

Jei prekė buvo pažymėta kaip dovana, kai buvo nupirkta ir išsiųsta tiesiai jums, gausite dovanų kreditą už jūsų grąžinimą. Kai grąžinsite prekę, dovanų čekis jums bus išsiųstas.

Jei prekė nebuvo pažymėta kaip dovana, kai ji buvo nupirkta, arba jei ji buvo siunčiama pirkėjo adresu, kad galėtų būti jums įteikta vėliau, mes atsiųsime grąžinamą sumą dovanos pirkėjui ir jis sužinos apie jūsų grąžinimą.

Pristatymas

Norėdami grąžinti savo užsakymą, turėtumėte susisiekti su mumis ir išsiųsti užsakymą į mūsų sandėlį.

Jūs būsite atsakingi už savo prekių pristatymo išlaidų apmokėjimą. Siuntimo išlaidos negrąžinamos. Jei gausite grąžinamąją išmoką, grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžintos sumos.

Priklausomai nuo to, kur gyvenate, gali priklausyti laikas, per kurį jūsų pakeistas produktas jus pasieks.

Jei siunčiate prekę, viršijančią 25 eurus, turėtumėte apsvarstyti galimybę naudoti sekamo siuntimo paslaugą arba įsigyti siuntos draudimą. Mes negarantuojame, kad gausime grąžintą prekę.